پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 113621
اولين دنده اتومات کاملا ً ايراني را بشناسيد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 711


در طراحي اين خودرو سيستم‏هاي تعويض دنده شبه‏ اتوماتيک به ساده‏ ترين بيان ، کلاچ از مجموعه پدال‏ها حذف شده است و تعويض دنده بدون نياز به گرفتن پدال کلاچ صورت مي‏گيرد و شرايط براي رانندگي ايده ‏آل فراهم مي‏شود .
سيستم AMT يک گيربکس اتوماتيک نيست بلکه ترکيبي از کنترل‏ کننده‏ هاي مکانيکي و الکترونيکي است که در کنار همان گيربکس ? سرعته دستي پرايد به ايفاي نقش مي‏پردازند.

از مزاياي اين محصول اين است که خريداران مي توانند خودروئي با تکنولوژي يالا بابهترين شرايط اقتصادي و کمترين افزايش قيمت را دسترس دارند و همچنين امکان داخلي سازي بالاي ?? درصد ، چنين سيستمي را براي پلت‏فرم X??? فراهم مي کند که سليقه هاي مختلف را با اين خودرو همراه کند .

اما در کنار اين استفاده از يک گيربکس تمام اتوماتيک در بهترين حالت در جهان مي‏تواند موجب افزايش ? تا ? ميليون‏ توماني قيمت يک خودرو شود در حالي که نصب چنين سيستمي روي پرايد بر اساس گفته مسئولان پروژه مي‏تواند علاوه بر کاهش اين ميزان افزايش قيمت کاملا به صورت بومي و بدون نياز به قطعات خارجي به توليد برسد در حالي که مراحل داخلي سازي يک گيربکس تمام اتوماتيک ممکن است بيش از ? سال به طول انجامد.سيستم AMT به نوعي راهنماي رانندگان در رانندگي خواهد بود.

بر اساس اين گزارش سايپا با در کنار هم قرار دادن اين رفتار‏هاي رانندگي ايده‏ آل و رسيدن به نموداري ميانگين از اين ? راننده در نهايت به الگوي ايده‏ آلي براي يک گيربکس شبه‏ اتوماتيک که رفتار اين رانندگان را شبيه‏ سازي کند رسيد. اين الگو پيش از آزمايش نيز بر اساس محاسبات ترسيم شده بود و نکته جالب اين بود که بعد از انجام آزمايش ها روي اين ? راننده نمودار نهايي شباهت بسياري به نمودار تئوري و محاسباتي داشت

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html